شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

تو بنه پای به چشم من و یک بار بیا

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ق.ظ

امام زمان (عج)

 

سوختم ز آتش هجران تو ای یار بیا / تا نکشته است مرا طعنه اغیار بیا

من همه عمر تو را جستم و نایافته ام / تو عنایت کن و یک لحظه به دیدار بیا

من که از کوی طبیبم نگرفتم خبری / تو که دانی چه گذشته است به بیمار بیا

جان به تنگ آمده بس در قفس کهنه به تن / بهر آزادی این مرغ گرفتار بیا

همه جا گشتم و دستم به وصالت نرسید / تو بنه پای به چشم من و یک بار بیا

یوسف فاطمه عالم همه مشتاق تواند / رخ بر افروز دمی بر سر بازار بیا

با وجودی که همه مست تماشای تواند / لحظه ای را به تماشای من زار بیا

چه شود جلوه دهی خانه تاریک مرا / روز من شب شده اینک به شب تار بیا

خواب را راه ندادم به حرم خانه چشم / ز انتظارم مکش ای دولت بیدار بیا

در فراقت نه همین سوختم از اول عمر / تا دم مرگ همین است مرا کار بیا

سخن آخر میثم سخن اول اوست / سوختم ز آتش هجران تو ای یار بیا

«میثم»

  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی