شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

بهش پیشنهاد ارتباط نامشروع دادم

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ق.ظ

حجاب

 

من امروز زهرا یغماییان هستم. دیروز کی بودم؟ دیروز و روزهای قبل از آن، من ماریا بودم. یه دختر مسیحی ولی ایرانی و به اقتضای دینم بدحجاب، می دونید چی شد که زهرا شدم؟ خدا بهم نگاه کرد و تو دانشگاه عاشق پسری شدم ...

پسری که هیچ سنخیتی باهام نداشت و حسابی مومن و حزب اللهی بود. هر کار کردم نتونستم جلوی وجود بی حیای اون روزهای خودم رو بگیرم، رفتم و بهش پیشنهاد ارتباط دادم، حتی نگاه به من هم نکرد.

به ماریای مغرور برخورد که مگه اون چی داره که من ندارم؟ شروع به مطالعه کردم. اون پسر وقتی فهمید دارم تحقیق درباره اسلام می کنم جلو اومد و بهم کتاب و سی دی و یه عالمه منبع معرفی کرد.

شکم به یقین تبدیل شد، درست ۲ سال ۸ ماه و ۵ روز پیش شدم زهرا، با یه تاج قشنگ به نام چادر. راستی اون پسر الان همسر و تکیه گاه من در مقابل خانواده مخالف من با اسلام است …

به راستی لطف چه کسی می تواند باشد جز خدا در رساندن عشق زمینی ماریای بی عفت به عشق آسمانی زهرای چادری...

«با حجاب»

 

برای مطالعه «حجاب» لطفاً اینجا را کلیک کنید.

  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی