شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

جنازه حرکت کرد

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۲ ق.ظ

خاطرات دفاع مقدس

وقتی علی ابراهیمی در عملیات کربلای 5 با ترکش خمپاره به شهادت رسید، جنازه اش را به قرارگاه بردیم و از آن جا با چند برادر دیگر، عقب ماشین گذاشتیم تا به مشهد بیاوریم...

یک دفعه جنازه حرکت کرد و روی زمین افتاد. فوراً جنازه ی مطهر را برداشتیم و روی ماشین گذاشتیم، اما هنوز کمی راه نیامده بودیم که باز پیکر شهید روی زمین افتاد. جنازه را بلند کردیم و عقب ماشین گذاشتیم.

روی سینه ی شهید رفتم و شهید را به مادرش فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) قسم دادم، گفتم که می خواهیم تو را در بهشت رضا دفنت کنیم. چون در وصیت نامه اش نوشته بود: «می خواهم مثل جدم اباعبدالله (علیه السلام) در میدان جنگ به خاک سپرده شوم».

و در جای دیگری هم نوشته بود: «من عاشق خدا هستم و هیچ جا از جبهه به خدا نزدیک تر نیست. لذا جبهه را انتخاب می کنم». بعد از این قسم پیکرش آرام گرفت تا این که او را در بهشت رضا کنار شهید حاج ابراهیم شریفی دفن کردیم.

«کتاب مجموعه گل مجموعه اول»

 

برای مطالعه «خاطرات دفاع مقدس» لطفاً اینجا را کلیک کنید.
  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی