شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

من زیبام

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ق.ظ

همه چیز از یه جمله شروع شد، «خودم خدا خودش...»، به فکر رفتم که معنی این جمله چی میتونه باشه... فهمیدم که من با دیگران رو به ‌رو نیستم بلکه با خدای خودم روبه رو میشم...

فهمیدم وقتی همه جا خدا را مد نظر داشته باشی دیگه چیزای کم ارزش دنیوی برات بی معنا میشه، دیگه مهم نیست برات که دیگران زیبایی تو را ببینند و تحسین کنند چون تو خدایی داری که هر لحظه نگات می کنه و از داشتن همچی بنده ای لذت می بره.

تو حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را می بینی که نظر رحمتش سمت تویه و تو را با عشق تماشا می کنه و بهت افتخار می کنه... با خودم فکر کردم که من چقدر برای خودم ارزش قایلم، چقدر خودم رو دوست دارم و در جواب چیزی نداشتم که بگم...

با خودم فکر کردم که من زیبام و خدا این زیبایی را داده که در راه درسش استفاده کنم، فهمیدم که هر کس لیاقت دیدن زیباییهای من رو نداره و دیگران این رو با پوشش من می فهمند که من چه اندازه برای خودم ارزش قایلم...

با خودم فکر کردم که حجاب چی هست، به کی می گن با حجاب و فهمیدم بین حجاب و حیا رابطه مستقیمی وجود داره و فهمیدم که همه چی بر می گرده به اعتقاد و نوع نگرش آدمها به این مقوله و چه خوبه که هر کس خودش به این نتیجه برسه نه با جبر و زور، به قول سهراب چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید.

چادر که پوشیدم آرامشی را احساس کردم که وصف ناپذیر بود. به درستی که هر جا عشق به خدا باشه دنبالش آرامش و عشق به اون کار هم میاد، امیدوارم به لطف الهی و یاری دوستان بتونم ادامه دهنده این راه باشم.

«حریم آسمانی»  

 

برای مطالعه «حجاب» لطفاً اینجا را کلیک کنید.

  • آزاده بوشهری

نظرات  (۱)

:)
پاسخ:
سلام آقا رضا، ممنون از قالبهای زیبای شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی