شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

پر می زنم به مقصد خاکریز جبهه ها

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ق.ظ

باید دوباره چله نشین سحر شوم / با راهیان خطه ی نور همسفر شوم

مثل کبوتری که شده از قفس رها / پر می زنم به مقصد خاکریز جبهه ها

حال و هوای سرخ مناطق چه دیدنی ست / داستان سبزه زار نگاهش شنیدنیست

وقتش شده مسافر خاک جنون شوم / از راه دور زائر خاک جنون شوم

آمد دوباره باز به یادم، دم غروب / خاک شلمچه، گریه ی نم نم، دم غروب

با لطفشان همانکه بخواهند، می شوم / چیزی شبیه پاکی اروند می شوم

دارد همیشه حال و هوای طلاییه / هر کس که رفته کرببلای طلاییه

هر عاشقی که بر در دارالیقین  رسید / تا آسمان خاکی فتح المبین رسید

فکه ضریح دوم گودال کربلاست / معراج آسمانی راوی جبهه هاست

در سایه سار چادر بنت النبی نشست / هر کس شهید خاک غریب دوکوهه است

مجنون شکسته قامت و دلخون عبور کرد / وقتی که از جزیره ی مجنون عبور کرد

تنهای بی سری که همه زیر تانک ماند / از ماتم هویزه دل خسته روضه خواند

با یک سبد شکوفه ی احساس می رسیم / وقتی به دشت روشن عباس می رسیم

اینها تمام گوشه ای از راز عاشقیست / در هر قدم بهانه ی پرواز عاشقیست

گفتم همیشه حرف دلم را منَ الأزل / گاهی میان مثنوی و گاه در غزل

وقتی که مشهدالشهداء می رود دلم / بی اختیار کرببلا می رود دلم

خاکش مرا به عرش خداوند می برد / آری فقط به سمت خدا، می رود دلم

هر کس که رفته حرف مرا درک می کند / دست خودم که نیست کجا می رود دلم

با آرزوی فیض شهادت، در این مسیر / تا اوج آسمان دعا می رود دلم

با ذکر آسمانی یا ثامن الحجج / از جبهه تا بهشت رضا می رود دلم

ما خوشه چین مزرعه ی سبز گندمیم / ما ریزه خوار سفره ی آقای هشتمیم

چشمان ما به امر امیر ولایت است / در انتظار برگ برات شهادت است

«اسماعیل شبرنگ»

 

برای مطالعه «اشعار شهادت» لطفاً اینجا را کلیک کنید.

  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی