شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

خبر شهادت خداخواست

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ق.ظ


شهید رضاعلی (خداخواست) شکریان


خاطره ای از شهید رضاعلی (خداخواست) شکریان

خداخواست چهار بار به جبهه اعزام شد و هدفی جز رضایت الهی نداشت. او برای پیروزی لشکر اسلام و سرنگونی صدام و آمریکائی ها راهی جبهه نبرد شد و برای پیروزی اسلام و تداوم راه شهیدان، شجاعانه جنگید.

شب دوم فروردین بود که از شهادت خداخواست با خبر شدیم، آن شب برادرم نزد چند نفر از رزمندگانی که تازه از منطقه شوش برگشته بودند می رود و از احوال خداخواست می پرسد که آنها هم به ایشان خبر شهادت خداخواست را می دهند.

برادرم همان شب به منزل ما آمد و این خبر را به ما داد. من خدا را شکر کردم و گفتم: «این دو پسرم نیز باید در راه اسلام، راهی جبهه شوند و خودم را هم به جبهه ببرید تا برای رزمندگان غذا درست کنم و لباسهایشان را بشویم».

راوی: «مادر شهید رضاعلی (خداخواست) شکریان»

 

برای مطالعه «خاطرات مادران شهدا» لطفاً اینجا را کلیک کنید.



  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی