شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

گرویدن زن جوان انگلیسی به اسلام

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ق.ظ


به نقل از lbc: «من به دنبال یک دینی بودم که بتوان کتاب آن را یاد گرفت و قرائت کرد و به آن معتقد بود». تازه مسلمان با شرکت در مصاحبه رادیویی در این کشور، دلیل گرویدن خود از دین مسیحیت به اسلام را به شیوه‌ای جالب توضیح داد.

این زن جوان انگلیسی در مصاحبه‌ای که با ایان دیل، سیاستمدار سابق و خبره، مفسر سیاسی انگلیسی و مجری برنامه رادیویی انجام داد، دلایل مسلمان شدن خود را با قاطعیت توضیح داد، به طوری که مجری خبره را در مباحثه داغ و پیچیده‌ای بی‌جواب گذاشت.

وی در جواب اینکه چرا مسلمان شده گفت: «من از آغاز به دین و مذهب گرایش داشتم. من هرچند در خانواده‌ای مسیحی بزرگ شدم، اما پس از مدتی در جستجوی دین بهتری با تمامیت و کمال بیشتری بودم. دین مسیحیت به شاخه‌های مختلفی تقسیم شده و کتب انجیل مختلفی دارند. هر شاخه از دین مسیحیت تفسیر متفاوتی از هر چیزی دارند، اما اسلام چنین نیست. من به دنبال دینی بودم که بتوان کتاب آن را یاد گرفت و قرائت کرد و به آن معتقد بود».

وی افزود: «مسیحیانی که می‌شناختم هیچ کدام انجیل را بلد نبودند و هر چیزی که می‌خواستند به راحتی به دین نسبت می‌دانند، مسیحیان دین خود را مدرنیزه کرده‌اند، چون در دنیای مدرنیزه به سر می‌بریم. درحالی که اسلام فرق دارد. با قرآن نمی‌توان چنین کرد».

وی سپس در جواب مجری رادیویی که گفت: «جامعه اکنون تغییر کرده و به سوی مدرنیزه شدن پیش رفته». او در ادامه گفت: «درست است، اما آیا این بدان معناست که حقیقت باید تغییر کند؟».

سپس افزود: «فقط به این دلیل که سازگاری با مدرنیزه اکنون به نظر عده‌ای خوب می‌رسد، آیا به این معناست که باید همه چیزمان را باید با دنیای مدرن امروز سازگار سازیم؟ تنها ظاهر خوب این جمله آن را به یک واقعیت محض تبدیل کرده است؟».

«رهیافتگان»

 

برای مطالعه «داستان رهیافتگان» لطفاً اینجا را کلیک کنید.


  • آزاده بوشهری

نظرات  (۱)

سلام
ممنون میشم از سایت منم دیدن کنید
موفق باشید
پاسخ:
سلام ، چشم ، ان شاءالله که موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی