شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

زن آلمانی در حرم رضوی مسلمان شد

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۷ ق.ظ

«جاسمین اوزرن» بانوی آلمانی که برای حضور در مراسم پرشور عزای حسینی همراه خانواده به مشهد مقدس سفر کرده است، با حضور در دفتر مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، به دین اسلام مشرف و مذهب تشیع را برگزید....

این بانوی تازه مسلمان که عشق ویژه‌ای به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) دارد، گفت: «عشق به حضرت علی (علیه السلام) و امام حسین‌ (علیه السلام) مهمترین محرک من برای اسلام آوردن بود. همسرم مسلمان است و من را در پذیرش دین آزاد گذاشت تا به انتخاب خود بهترین دین را برگزینم».

جاسمین ادامه داد: «خانواده همسرم در این زمینه بسیار راهنمایی‌ام کردند و جلوه‌های زیبای اسلام را به من نشان دادند. احترام، سخاوت و بخشندگی، صلح، دوستی، عدالت و اجباری نبودن دین زیباترین ویژگی‌هایی بود که مجذوب این دین الهی شدم».

این بانوی تازه مسلمان افزود: «امروزه کشورهای اروپایی مخالفت آشکاری با اسلام و مسلمانان دارند و بسیار واضح است اندیشه‌ها و بینش‌های فکرى این دین دلیل اصلی حمله و هجوم دشمنان است». وی ادامه داد: «رسانه ها با تبلیغات سوء خود تلاش دارند تا قوانین اسلام را مخالف با حقوق بشر نشان دهند و به همین خاطر گاهى آموزه‌ها و احکام این دین را به عنوان اشکال مطرح می‌کنند».

جاسمین با تاکید بر اینکه تبعیض و بی عدالتی از مشکلات اصلی مسلمانان در آلمان است، گفت: «در حال حاضر بزرگترین مشکل مسلمانان مسئله حجاب زنان و فعالیت آنان در محیط‌ های اداری است». وی با بیان اینکه ایران کشور امن و مناسبی برای زندگی است، عنوان کرد: «حرم مطهر امام هشتم (علیه السلام) بسیار زیباست و من مشهد را خیلی دوست دارم و تصمیم دارم همراه همسر و دخترم در ایران زندگی کنم».

گفتنی است در پایان نیز گواهی تشرف به اسلام این بانوی مسیحی به همراه هدایای معنوی و چند جلد کتاب به وی اهدا شد.

«رهیافتگان»

 

برای مطالعه «داستان رهیافتگان» لطفاً اینجا را کلیک کنید.
  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی