شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

نامه شهید مجید بشکوه به شهید حسین حمایتی

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۰ ق.ظ


شهید مجید بشکوه و شهید حسین حمایتی


خدمت برادر عزیز و ارجمندم حسین حمایتی

سلام علیکم

با درود بر مهدی (عج) منجی انسانهای در بند و نجات دهنده مظلومین، محرومین و آزاد کننده ملل فقیر و مستضعف و یاری دهنده تمامی ایثارگران و همه کسانی که در راه خدا جهاد می کنند و با سلام بر امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار جمهوری اسلامی و بنیان برکن ظلم و بر قرار کننده اسلام راستین در ایران.

سلامتی شما را از درگاه خداوند منان که پیروزی مستضعفین را بر مستکبرین وعده داده است، خواستارم و امید دارم که در تمام اوقات، در تمام ایام روز و در تمام زندگی، در راه عبادت و در راه خدا موفق و مؤید باشید. امیدوارم که همیشه وقت خود را در راه خدا و نیز به سوی ایزد تعالی و رسیدن به وی سپری کرده و کنید.   

برادرم، اگر از حال برادرت خواسته باشید سلامتی برقرار است. کسالتی نیست و در اینجا به دعاگویی شما مشغول می باشم.

برادرم، اکنون که دارم برای شما نامه می نویسم می خواهم هم عرض ادبی کرده و هم جویای سلامتی شما شوم. در سنگر در کنار برادر بوشهری هستم. در اینجا همه چیز حالت عادی خود را دارد و الحمدلله اوضاع و احوال جبهه خیلی خیلى خوب می باشد و ماشاء الله روحیه برادران همگی خوب است.

در اینجا همه چیز رنگ الهی دارد و خدایی است. همین دیروز یک معجزه الهی را دیدیم. یک خمپاره بر روی سنگر تدارکات افتاد اما به حمدالله هیچ کس، حتی کوچکترین خراشی از این خمپاره بر نداشت. این تنها یک معجزه کوچک از معجزات الهی است. از این نوع فراوان است و اینها همه از این می باشد که شماها در پشت جبهه دعا می کنید و این دعاها این چنین اثر دارد و خداوند اثر آن را در جبهه نشان می دهد. ان شاء الله از این دعاها دست بر ندارید. برادرم، نمی خواهم زیاده روی کنم و از حد میان افراط و تفریط  بگذرم.

برادرجان، دلم می خواهد که همیشه برای گناهکاران دعا کنید تا خداوند کمی از بار گناهان ما را ببخشد، تا شاید بتوانیم زیر بار آن که بر دوشمان سنگینی می کند، کمر راست کنیم.

ان شاء الله به گفته «اویس قرنی»، مومنین باید با دعا همدیگر را یاد کنند و زمانی که به «جابر بن حیان» برخورد می کند، در ضمن وداع به او می گوید: «ای جابر، مرا به خوبی یاد کن تا تو را به دعا یاد کنم»، و این را هم بدین علت می گویم که ما، شما را به دعا یاد می کنیم و شما ما را به دعا یاد کنید.

برادرم، ان شاء الله همیشه پیروز و موفق باشید. شما نیز دعا کنید تا ما پیروز شویم.

برادرم، دلم می خواهد از ته قلب مرا حلال کنی و مرا ببخشی. از اینکه تا به حال نتوانستم عرض ادبی کرده باشم، معذرت می خواهم.

همه برادران سلام می رسانند. هر کس از ما پرسید، سلامش را برسان. به امید پیروزی لشکریان اسلام بر کفر و استکبار جهانی و سرکوبی آمریکا و جنایتکاران.

والسلام علی من الطبع الهدی

مجید بشکوه

 1362/2/27


  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی