شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به جست و جوی من و پاره های من نروید

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ق.ظ

شهید گمنام

 

دعا کنید که من ناپدیدتر بشوم / که در حضور خدا رو سفیدتر بشوم

بریده های من آن سوی عشق گم شده اند / خدا کند که از این هم شهیدتر بشوم

که ذره های مرا باد با خودش ببرد / که بی نهایت باشم، مدیدتر بشوم

به جست و جوی من و پاره های من نروید / برای گم شده تن، پی کفن نروید

به مادرم بنویسید جای من خوب است / که بی نشانه شدن در همین وطن خوب است

در این حدود، من پاره پاره خوشبختم / در آستان خدا بی کفن شدن خوب است

همیشه مهدی موعود در کنار من است / و دستهای ابالفضل سایه سار من است

خدا قبول کند این که تشنه جان دادم / و کربلای جدیدی نشانتان دادم

به جست و جوی من و پاره های من نروید / برای گم شده تن، پی کفن نروید

میان غربت تابوتها نخواهیدم / به زیر سنگ مزار، ای خدا نخواهیدم

منم و خار بیابان که سنگ قبر من است / دعای حضرت زهرا مزید صبر من است

خدا که خواست ز دنیا بعیدتر بشوم / که زیر بارش سرب و اسید تر بشوم

خودش به فکر من و تکه های من است / دعا کنید از این هم شهیدتر بشوم

«شاعر ناشناس»

 

برای مطالعه «اشعار شهادت» لطفاً اینجا را کلیک کنید.

  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی