شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

Memories of Bushir Martyrs

شهدای بوشهر

سردار جنگهای نامنظم شهید علیرضا ماهینی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

حجابم را برداشتم

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ق.ظ

حجاب

 

نوشته شده توسط فاطیما از پاناما

من در خانواده ایی به دنیا آمدم که مخلوطی از دین ها بود (پدرم یهودی و مادرم مسیحی بودند). از دید یهودیها من مسیحی و از دید مسیحی ها یهودی بودم. پس تصمیم گرفتم به خودم برچسب نزنم و تنها می گفتم که من خدا را باور دارم و نیاز به دینی ندارم که این را ثابت کند...

در دوران دبیرستان من مجبور شدم که روی موضوع زنان در اسلام تحقیق کنم. گرچه تنها تصوری که من داشتم این بود که زن در اسلام مورد اذیت و آزار همسرش قرار می گیرد، این به دلیل مشاهده رفتار همسایه مسلمانمان با همسرش بود. من بعدا فهمیدم که اشتباه می کردم. زنان دارای حقوقی در اسلام هستند. شاید خیلی بیشتر از همه ادیان دیگر و همه جا مردان بدی وجود دارند که از ایمانشان صرف نظر می کنند و خلاف آن عمل می کنند.

۴ ماه بعد من متعجب از خواب بیدار شدم و با خودم گفتم چه اتفاقی می افتد اگر من مسلمان شوم. بنابراین تصمیم گرفتم که به مسجد بروم. زمانی که آنجا بودم صدایی را شنیدم که زیباترین چیزی بود که تا آن لحظه در زندگی ام شنیده بودم. از همسر امام جماعت پرسیدم که این چیست و او پاسخ داد که این صدای همسرش است که در حال تلاوت قرآن است.

خدا رو شکر، آن روز من مسلمان به خانه برگشتم. تلاش می کردم که اسلام را صحیح دنبال کنم. اما بعد از یک سال خسته شدم و حجابم را برداشتم. گرچه حجاب برای من یک یادآوری ثابت بود که الان چه کسی هستم و من را به ایمان نزدیک می کرد. من تلاش کردم که دوباره آن را بپوشم اما والدینم پیروز شدند و من شکست خوردم.

سال پیش من این مرد شگفت انگیز را ملاقات کردم. کسی که بسیار مذهبی، بخشنده و عاقل بود. من احساس کردم که باید بیشتر تلاش کنم. فکر کردم که اگر او توانسته انقدر به دین واقعی نزدیک شود پس من هم می توانم. دوباره شروع کردم به تلاوت قرآن و نماز خواندن. آن مرد الان همسر من است و من هیچ وقت نمی توانم قدردان او باشم. به خاطر حمایتی که از من کرد و از من مسلمانی بهتر ساخت.

«با حجاب»

 

برای مطالعه «حجاب» لطفاً اینجا را کلیک کنید.

  • آزاده بوشهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی